Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Komentarze

  • Polecam szybko,tanio POLECAM! :D. Miła obsługa pozdrowienia dla Sklepu. Powrócę tutaj napewno

    Damian, 2018-12-10 16:29

  • SAME PLUSY ++++++++
    PACZKA MEEEEEEEGA SUPER ZAPAKOWANA
    SZYBKA WYSYŁKA
    WSZYSTKO W JAK NAJLEPSZYM PORZĄDKU


    GORĄCO POLECAM

    Rafał, 2018-11-27 16:23

  • Jak zawsze wszystko ładnie pięknie i wysyłka bardzo szybka mega polecam sklep

    Mateusz Skrzypczak, 2018-11-25 10:08

  • Super sklep polecam szybka dostawa oraz jakość produktów wrócę tu napewno przed sylwestrem

    Tomek, 2018-11-12 14:21

  • Bardzo polecam sklep, zamówiłem fajerwerki we wtorek a tu niespodzianka środa i paczka na miejscu. Święto Niepodległości blisko a ja mam wszystko co trzeba :) i napewno jeszcze tu powrócę bo ceny bardzo dobre. Tanio, szybko i solidnie Polecam

    Szymon Blezień, 2018-11-09 18:42

Sklep Stacjonarny Poznań

Fajerwerki Shop

Chełmońskiego 4 

60-753 Poznań 

 

FAQ

 

Czy ceny Produktów w Sklepie Internetowym różnią się od Sklepów fizycznych?

Ceny podane na stronie internetowej naszego sklepu obowiązują tylko w przypadku Zamówień i Rezerwacji złożonych za jej pośrednictwem. W Sklepach fizycznych ceny niektórych produktów mogą się różnić od tych prezentowanych w Serwisie.
W przypadku Zamówienia lub Rezerwacji (złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej) z transportem do wybranego Sklepu fizycznego, obowiązująca cena Produktu to ta, która widnieje w Sklepie Internetowym (nawet jeśli wartość tego samego towaru w Sklepie fizycznym, w którym dokonujesz zakupu jest wyższa).
Wszystkie ceny prezentowane przy Produktach na stronie naszego Sklepu Internetowego są cenami brutto.

 

Gdzie odszukam porady dot. zakupów?

Na stronie Sklepu Internetowego umieściliśmy dział z poradami i aktualnościami. Artykuły mogą pomóc w wyborze sprzętu, a także w prosty sposób tłumaczą właściwości zawiłych technologii oraz dostarczają cennych wskazówek pomocnych w odpowiednim podłączeniu i skonfigurowaniu zakupionego Towaru. Artykuły skatalogowane są w taki sam sposób jak Produkty na naszej stronie, co znacznie ułatwia nawigację w tym dziale. Wszystkie dostępne teksty można znaleźć 
Najpopularniejsze artykuły w danej kategorii dostępne są również pod produktami, których dotyczą. Nad wartością merytoryczną naszych tekstów pracuje sztab ekspertów, który aktualizuje je na bieżąco. Gorąco zachęcamy do lektury, która z pewnością pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości i rozwiązać problemy związane z zakupami na naszym sklepie.

 

Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?


Na karcie każdego produktu znajduje się informacja dotycząca dostępności Towaru w danej chwili.

Zapowiedź W najbliższym czasie Towar będzie dostępny w naszym Sklepie Internetowym. Dołożymy wszelkich starań, aby pojawił się w sprzedaży jak najszybciej.
Przedsprzedaż Towar możesz zakupić zanim będzie dostępny w sklepach, zostanie on wysłany w dniu premiery.
Dostępny od ręki Można zamówić od ręki, zazwyczaj wysyłamy w ten sam dzień 
Wysyłamy od 7 do 14 dni Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia.
Wysyłamy od 14 do 28 dni Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 14 do 28 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia.
Chwilowo niedostępny Towar niedostępny w sieci sprzedaży i w magazynie dostawcy.

 

Czy jest możliwy odbiór Zamówienia w sklepie stacjonarnym ??

Produkty zamówione za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego można odebrać w sklepie stacjonarnym.

 

Jakie Towary można zamówić ??

Pełen asortyment dostępny na naszym sklepie można zamówić od ręki  

Co zrobić, żeby gdy towar który chcemy jest nie dostępny ??

Oczekiwać gdy sie pokaże lub kliknąć w okienko poinformuj o dostępności. 

Jakie opcje transportu obowiązują w naszym sklepie ??

Wysyłka za pośrednictwem transportu ADR 

 Koszty transportu są podane w zakładce  Transport na głównej stronie w boxie po lewej stronie 

Kiedy Towar zostanie dostarczony do odbiorcy ?

Doręczenie towaru zazwyczaj trwa do 24 godzin od nadania, w skrajnych przypadkach do 48 godzin z winy przewoźnika. W okresie sezonowym ( Listopad-Grudzień)  może trwać nawet i do 72 godzin 

 Jak odebrać Towar od kuriera ?? 

Towar odbiera od kuriera zawsze osoba dorosła, kurier może poprosić o okazanie dowodu osobistego. 

W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?

Godziny doręczeń są różne, wszystko zależy od rejonu w jakim się znajdujemy. Kurier ma okresloną trasę i godziny doręczeń mogą być różne, nie ma z góry przyjętej godziny doręczeń 

Celem sprawdzenia doręczeń paczki zawsze można się z nami skontaktować i postaramy się przybliżyć czas w jakim kurier przyjedzie do odbiorcy. 

 

Towary małogabarytowe Transport Towarów „małych” - petardy,pirobajery itd. przesyłki do 30 kg. realizowana jest przez firmy kurierskie. Zamówienia docierają do Klientów w dni robocze w godzinach od 08:00 do 17:00. W celu zweryfikowania przypuszczalnej godziny transportu zalecamy kontakt z firmą, która realizuje dostawę (UPS, DHL lub Suus). Informacje niezbędne do zweryfikowania statusu przesyłki (m.in.: numer listu przewozowego) wysyłane są za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Towary dużogabarytowe W przypadku Towarów w dużych - towar paletowy  itd. dostawa realizowana jest przez transport sklepu. Podczas składania Zamówienia istnieje możliwość wybrania konkretnego przedziału czasowego, w którym Towar zostanie dostarczony.

 

 

Czy po złożeniu Zamówienia mogę zmienić termin dostarczenia?

Każdemu z nas przytrafiają się wypadki losowe, które potrafią namieszać w kalendarzu. W związku z tym udostępniliśmy możliwość zmiany terminu transportu Towaru zamówionego/zarezerwowanego za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego.
Zmiana transportu dla Towarów, które mają zostać dostarczone pod konkretny adres:
Jeżeli zamówiłeś Towar w sklepie internetowym lub Centrum Obsługi Klienta zadzwoń pod numer81 527 64 93 (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).
Zmiana terminu odbioru Towarów w Sklepie fizycznym zarezerwowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Jeżeli zamówiłeś/zarezerwowałeś Towar w Sklepie Internetowym lub Centrum Obsługi Klienta z opcją odbioru w Sklepie fizycznym, zadzwoń pod numer telefonu wypisany w dokumencie zamówienia/rezerwacji, w jego dolnej części za słowami "W przypadku niedostarczenia sprzętu prosimy o kontakt...". Na ewentualną zmianę terminu odbioru masz czas do momentu wygaśnięcia zamówienia/rezerwacji.

 

Brak faktury

W celu otrzymania duplikatu dokumentu zakupu prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza, który znajduje się tutaj. Ważne jest, aby podczas wypełniania zgłoszenia podać numer Zamówienia oraz zaznaczyć jedną z dostępnych form wysyłki:

  • elektroniczna - dokument zostanie wysłany za pośrednictwem poczty elektronicznej w formacie pdf.
  • papierowa - dokument zostanie wysłany pocztą tradycyjną (prosimy o uwzględnienie adresu wysyłki w trakcie wypełniania formularza), koszty przesyłki kurierskiej zostana doliczone odbiorcy. 

Elektroniczny dowód zakupu zostanie przesłany e-mailem oraz pojawi się w Koncie Klienta w terminie 2-3 dni od momentu dostarczenia Zamówienia.

 

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Transport Towarów zamówionych za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego odbywa się tylko na terytorium Polski.
Nie wysyłamy Zamówień za granicę.

 

Jakie sposoby płatności są akceptowane?

W Sklepie akceptowane są następujące sposoby płatności:

  • Karty płatnicze (Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron)
  • Karta Podarunkowa ( wydawane w szczególnych sytuacjach klientom)
  • Płatność za pobraniem 
  • Gotówka w sklepie stacjonarnym 
  • Przelewy bankowe

 

Cennik opłat pobieranych od wybranych sposobów płatności:

  • Płatność gotówką przy odbiorze - 0 zł.
  • Przelew tradycyjny lub błyskawiczny  0 zł
  • Karta kredytowa - brak opłat
  • Płatność portfelem elektronicznym MasterPass - brak prowizji
  • Dla sposobu płatności przelew nie ma dodatkowych opłat.
  • Dla sposobu płatności w Sklepie fizycznym nie ma dodatkowych opłat.

    Wszystkie opłaty są wyraźnie wyszczególnione w procesie składania Zamówienia.

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie. Koszty mogą zostać umniejszone z uwagi na zniszcenie opakowania towaru w transporcie przez złe zapakowanie przez kupujacego. 

 zwrot.png

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość możesz złożyć korzystając z:

  • Elektronicznego formularza Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość Towaru - dotyczy Towaru. Po wypełnieniu formularza niezwłocznie prześlemy na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania drogą elektroniczną.
  • Własnego formularza lub naszego Wzoru Oświadczenia do odręcznego wypełnienia-dotyczy Towaru, Karty Podarunkowej, Usługi Dodatkowej
  • Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz zwracany Towar należy wysłać na poniższy adres.
  • Możesz też skorzystać z zakładki kontakt

 

Jak zgłosić swoją skargę lub uwagi?

Dokładamy wszelkich starań, aby jakość oferowanych usług stała na jak najwyższym poziomie. Jeśli masz dla nas jakieś wskazówki, sugestie lub realizacja Twojego zamówienia przebiegła z problemami – skontaktuj się z nami! W tym celu użyj formularza znajdującego się w zakładce "Kontakt". Na wszystkie wiadomości udzielimy odpowiedzi w najszybszym możliwym terminie. Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji, która z pewnością usprawni proces realizacji zgłoszenia.